måndag 3 maj 2010

Mitt liv i en lax-ask eller är det en lyx-ask?!

Okej lite kortfattat så vi hinner ikapp....
Fredag:
Jobbade förmiddag, åkte till Ikea och coop för att köpa damsugare med min syster hon blev super nöjd. Körde hem henne, snodde Thea ;) Så jag fick nattligt besök som vaknade 03:30 första gången sen kunde moster somna om.
Lördag:
Thea vaknar 06:00 och då vill hon ha välling, vi går upp 06:20. Åker hem till syster efter böljbyte mm. Käkar frukost på franska bageriet, börjar förbereda flytten. Jag tar ut Thea på en promenix, hon somnar och det känns som jag somnat för länge sedan inombords. Sen lämnar jag över henne till hennes farmor, flytten. Jag var hemma hos mig igen typ halv 7 på kvällen, prata en sväng med Cristian sen däckade jag och vaknade en och en halv timme senare helt snurrig. Somnar gott den kvällen!
Söndag:
Möhippa hela dagen. Börjar i salongen med Sushi, och cider, underbar kombination :) Hem till Jenny där fick Natalie sjunga Tommy tycker om mig, åt lite, sminka och gjorde bruden iordning. Sedan ut på stan, först Condeco för att köpa en nyttig muffins, 7eleven för billiga cigg, en promenad i fontänen på järntorget, Liseberg för att åka grodan. Jag är helt slut och sedan en ny vecka....

xoxo

Inga kommentarer: