torsdag 27 maj 2010

Dags att inviga


Okej, då måste jag ju berätta om en dejt jag hade för några år sedan. Denna tar ju rekord på flera kilometer vill jag lova!
Många gånger så hjälper det på HUR man bjuder ut mig, om det är spontant och lite vågat. Denna killen var riktigt trevlig och självsäker fast inte på ett fan-vad-jag-är-cool-snygg-kille, bara självsäker med glimten i ögat. Så jag tackar ja till en dejt och han som vi kommer kalla Mr M, bjöd ut mig på middag och sedan bio. Stort plus pga att jag är lite gammaldags, vi möts upp går till en restaurang där sitter vi och småpratar när han tar tag i mina händer, jag blir lite röd om kinderna tills han tar upp mina händer och sniffar högt och ljuvligt där han sedan säger guuud vad dina händer luktar underbart. Are you for real? Blir lite lätt avtänd på såna saker och då drar jag till med min charmigaste ton, -Jaha du ja det är vanlig handtvål och drar åt mig händerna då ursäkterna börjar hagla in *pust* När han på andra försöker ska försöka kommentera min ögon, snälla snälla killar TA reda på vad tjejen har för ögonfärg innan du öppnar munnen. I alla fall Mr M säger -Å jag kan inte tänka mig något bättre än sitta och titta in i dina klarblå ögon. Dom är GRÖN/gul/bruna, inte blåa någonstans. Ja han måste ursäkta sig än en gång med att det va för dåligt ljus bla blala. I alla fall maten var en besvikelse, sällskapet var en besvikelse, tur att man har sig själv :)
Iväg till bio efter middagen och på en bio kan det inte gå så fel, sitta tysta och kolla film....trodde jag. En liten stund in i filmen så känner jag hur han tar min hand sen blir det alldeles blött om ett finger och då sitter puckot å slickar på min finger. Snälla säg att du skämtar!? Nej detta stämmer och jag drar åt min handen direkt, kort det efter gör jag en äcklad minn som jag hoppas han uppfattar. Fast det gör inte Mr M för sedan hör jag hur någon flåsar sen slickar ha mig i örat och nästan MASSERAR mig på trumhinnan med sin tunga. Han försöker också att pussa mig några gånger under bion då jag mölar in så mycket godis i munnen att detta inte går, så sitter jag och tuggar under resten av filmen. Aj vilken kramp! Att jag inte tog min väska och gick är ju ett helt under haha men jag är snäll och gör inte sådant. Men jag tackar nej till skjuts hem samt slutar svara på sms och telefonsamtal.

The End! :)
xoxo

Inga kommentarer: