lördag 29 maj 2010

Syjunta

Sitter i Angered hos Malin på paprikagatan. Jag kom hem från jobbet i mycket bra tid, råkade somna till vid 17.30 vaknade till liv 21.30 för att sedan somna om vid 23:30 och vaknade 12:04. Är det roligt att läsa om hur länge jag sover? :D Jaha skitsamma vad jag har gjort fram tills nu det är inte så viktigt längre känns det som. Jag är i alla fall här på pysselkväll och vi sitter och pratar om valar. Frågan går runt om något har ätit val, Mailn hade och Annelie. BLÄ säger jag högt, allvarligt nej hur kan man. Äcklig fisk nej nej nej, hur kan man äta fisk. Men Christel varför pratar du om fisk hela tiden val är ett däggdjur. Jo jag vet men den simmar ju eller hur?! Den måste ju vara en fisk och smaka fisk. Nej det är ett däggdjur den smakar inte fisk, det är kött. Jaga det förstörde ju ganska mycket för mig, allt som simmar och ser ut so en fisk är väl en fisk? Nej nu kommer andra chocken, tydligen så har inte valen gälar den håller visst andan. Ö okej bra lungkapacitet men jag trodde dom hade gälar som FISKAR kanske??? Hela min exercisens upphörde ska jag säga, jag är helt tagen.

Nu sitter vi och lyssnar på Eurovison via radion och det räcker vill inte se på skiten. Jag är mätt av alla kakor, morots stavar med dipp, chips, godis och hemlagade skorpor.
xoxo

Inga kommentarer: