onsdag 26 maj 2010

Börjar ju låta riktigt illa

Men det är sant jag jobbar så mycket så när jag kommer hem orkar jag verkligen inte skriva, dock när jag sitter på bussen till jobbet kl 6:00 så känner jag inspiration och önskar jag hade med mig min lilla älskling (min laptop). Ja jag har jobbat och försökt vara ute när det är sol, kollat på göteborgsvarvet då jag har en kompis som sprang på en VÄLDIGT bra tid hennes första gång 1.51 grattis Lotta. Ja vad har jag gjort mera :) Jo sovit hos min syster nästan en hel vecka både hon och jag har jobbat. Så det blev mycket barnvakt men på natten sover hon så jag fick det ganska lätt ändå. Kardiologdag, bröllopsnaglar gjorde jag i månadags vilken press men jag blev väldigt nöjd! Hoppas Pillis blev det med,
ikväll var vi på SPA kväll i alla fall som avslutades md en smink kurs. Jag har då aldrig haft så roligt i hela mitt liv, Sandra och jag satt brevid varandra och sminka oss. Ingen av oss blev vidare snygg faktiskt, vi skulle framhäva våran ögonfärg så jag valde grön och hon brun. Så min bas var lila och grön, hennes var lila och bl
å. Vi såg ut som jag, clowner, prostituerade behöver jag fortsätta? X) När jag var klar sa jätte många runt omkring (ja det var flera som fick se detta) OJ vilken skillnad. Ja det tror Pelle det när jag kletat ned min med en halv liter ögonskugga, i alla fall sedan fällde någon en kommentar -du ser ut som en skådespelerska. Jo tack så mycket men det kan ju vara någon annan film än "långt ned i halsen", för billigare än så här har jag aldrig sett ut hahahhahah Men roligt hade vi. Jag vill bara tacka Jenny för en otrolig fin kommentar. Min syster: Oj men hon rör sig inte (till en däckad alkis) Jenny: Nej Sandra man brukar inte göra det när man är medvetslös. Jag: As flabb. Japp jag jobbar på Sahlgrenska och har väldigt mycket empati :)

Imorgon skall jag vaxas, fredag 5-kamp på Liseberg med jobbet och lördag pysselkväll alltså en stort blogginlägg YES.


XOXO biatches

Inga kommentarer: