onsdag 4 januari 2012

Lite paff så

Jaha nehä då somna min lilla snutta när jag var startklar för att gå ut, får vänta tills hon vaknat så hon kan få lite lunch sedan får vi ge oss ut då. Jag måste ändå till backaplan och kolla lite på jacka mm. så det kan bli en liten promenad dit om inte annat. Bjuder på lite musik som fanns med på bla. Victoria Secret fashion show som jag kollar på VARJE år! Miranda Kerr var tillbaka med en super sexig trimmad kropp efter fött barn nyligen och en till favorit är ju Adriana Lima!

XOXO




2 kommentarer:

Lotten sa...

Jag undrar hur och vad dom gör för att komma iform så snabbt!? Varför får inte dom bristningar och hängtuttar? Jag tänker främst på Heidi Klum som fött sådär fyra barn och som ser likadan ut efter som före graviditet, orättvist tycker jag! Snygg show och snygga brudar var det ialla fall! Ha det gott /kram ;)

Kikkel sa...

Jo men eller hur, här sitter man snart 9 mån efter man fött barn och har ca 4-5kg kvar av "bebiskilona" och minst 15kg av tjockisvikten ;)
Dock har jag hört att vissa "stjärnor" betalar för att sätta igång förlossningen redan i vecka 33 för att inte få bristningar, ingen mjölk = inga hängtuttar heller.
Men Hedid saknar jag hon är verkligen en super mamma verkar det som!
Jag hade också velat ha en sådan kropp, kanske ska önska mig det av tomten nästa år ;)

Detsamma Kram