fredag 6 januari 2012

Snorfia :)

Underbar dag det var idag då, solen sken även om det var lite kallt och nästan lite "rått" i luften. Då passade vi på att ta en liten promenad och sedan handla. Idag blir det väldigt lugnt då vi var iväg hela dagen igår, var länge sedan jag hade så trevligt :) Barnen lekte och mammorna fick umgås lite dom också. Ja kan nog inte beskriva hur roligt jag tyckte det var även om vi inte gjorde så mycket men det är väl så med människor man känner sig bekväm med behövs det inte sägas eller göras jätte mycket (även om vi tjötar rätt bra). Men efter igår så är i alla fall Siba´s reklam helt förstörd för min del inte för jag stört mig på den som dom flesta tycks gjort men, tack Diana TACK! :)
Och med detta lilla inlägg ska jag ha lite tid framför tv HELT själv när lillafia ligger och sover, snorig och härlig. Hoppas hon bara inte blir sämre för vi ska ju till Minna på onsdag och "föreläsa".

XOXO

Inga kommentarer: