tisdag 3 januari 2012

Så himla tråkigt väder

Vi har tillbringat vår dag inomhus eftersom det varit sådan bus väder ute, jag hoppas att morgondagen blir bättre så vi får ta oss en promenad och få lite frisk luft.
Igår var vi ute på stan och handlade lite nya kläder till Kathleen, hon hade fått en del presentkort i julklapp av Morfar, Annette, Denise och Sandra. Allt var inte i klädaffärer, från Sandra och Denise var det i leksaksaffär. Men nu börjar en hel del av Kathleens byxor blir förkorta även om det sitter bra i midjan, det hjälps ju tyvärr inte ner till ;)
Så vi kom hem med en "one pice", som hon har på sig på bilder ovan. Fanns en i röd/rosa men jag tycker det är ett brott att blanda dessa färger så det fick bli marinblå/röd istället, plus två bodys och två par byxor.
Snälla kan inte mammagrupperna och babysimmet köra igång snart så jag inte dör av tristess?

XOXO

2 kommentarer:

Angelica/Smurffamiljen sa...

:) vad fin hon blev i den! Funderar på om jag har sån tur att jag kan hitta en till J.. Mysigt att ses i måndags, synd att tiden tog slut så fort..

Kram

Kikkel sa...

Ja tack gode gud att den där tjejen hängde tillbaka den annars hade jag legat sömnlös i ca 3 veckor minst :)
Dom är tydligen helt nya så om inte annat finns det att beställa på deras hemsida.
Vi får synas snart igen!

Kram