torsdag 23 augusti 2012

Det löste sig

Det blev en sväng förbi Babyproffsen och dom var så hjälpsamma, dock hade dom inget regnskydd från Emmaljunga inne eller om det inte passade hon pratade så mycket så jag kommer inte ihåg :) Men ett från Babytravel passade i klarplast kanske en ANINGEN för kort där framme men Kathleen var lugn och panikskrek inte och var framförallt torr. Så jag är nöjd!
Sen blev det Universeum återigen eftersom vi har årskort och eftermiddagen spenderades hemma hos min syster. Kathleen sov aldrig middag och så fort hon satte sig i bilbarnstolen så slocknade hon direkt, vaknade inte ens när jag bar in henne. Lilla tullan :)

XOXO

3 kommentarer:

Malin sa...

va bra att du hitta ett! :) kan hålla med om att dom kan vara lite slappa på happyland faktiskt... när vi köpte Regndkyddet så fick vi leta upp själva och prova själva och allt.... Älskar babyproffsen, vi har köpt det mesta till Vilja där och nu ska vi även köpa vår andra vagn där med :)

Malin sa...

hela semestern gick åt till att kolla vagnar nästan.... hahaha! det var ett svårare val än den första men valet landa på en babyjogger mini city gt, så nu väntar vi på leverans! längtar ihjäl mig! fast jag hat varit super nöjd med vår emmaljunga så ska det bli skönt med en ännu smidigare vagn :)

Malin sa...

babyjoggern blir också vår sista vagn, varken jag eller min man har körkort och vi bor på tredje våning utan hiss plus att Vilja typ hatar att sitta i vagnen så vi behöver verkligen något som är lätt att fälla ihop, inte väger så mycket och som blir liten ihopfällbart läge... tycker dock att den är i det dyraste laget så utan den anledningen så måste detta bli vår sista vagn! ;)