onsdag 22 augusti 2012

Saknar.....


Då har jag sålt min älskade Brio Sing, kändes lite i hjärtat när det trevliga paret rullade iväg med vagnen. Har verkligen varit en supervagn och har inte kunnat vara mer nöjd än jag är! Men nu rullar vi i vår nya Emmaljunga Scooter 2.0 som vi köpte för någon månad sedan, idag var första "riktiga" åkturen. Det regnade så vi fick även inviga regnskyddet som var en STORT besvikelse!! Kathleen fick panik när jag skulle ta på skyddet då vi haft klarplast på Brion detta var grått nylon men stort hål så det regnar rakt in och om inte det vore nog så hängde Kathleen ut huvudet för att kunna se något dock tog hon även ut armarna för att talla på vattnet. Det resulterade ju i att hon var genomvåt när vi kom fram!!! Såg praktiskt taget ut som hon duschat håret, jag var så irriterad och besviken, saknade vår Brio väldigt mycket. När vi skulle rulla ifrån stan satt hon med regnjacka i vagnen och regnskydd på, ska det vara så här?!? Ska jag behöva dra på henne regnkläder när hon ska sitta i vagnen för att det regnar? Ingen som vet om dom har regnskydd i klarplast till Emmaljunga? 
Vad är en bal på slottet!

XOXO


2 kommentarer:

Malin sa...

jag har en kompis som tydligen beställt jätte mycket från campadre och varit jätte nöjd sl chansa du :)
Jag hatar mitt emmaljungan regnskydd, det är alldeles för stort och slappt! Jag köpte ett annat på happyland för 149 kr som vart hur bra som helst så ta ett kik där, dom har säkert något som kan passa bättre :)

Malin sa...

ja jag fattar då inte varför dom inte lagt lite mer tid på att göra ett mer välpassande Regnskydd... ja det jag köpte var klarplast på framsidan där dom ska se ut och resten var bara vanligt om man säger så men dom hade sånna som var helt i klarplast med :)