onsdag 29 augusti 2012

Shopping

Blev så inspirerad när jag läste en blogg häromdagen om nya glas, dock var det inte precis såna glas som den tjejen skrev om. Men nya dricksglas har jag velat köpt jätte länge, har tre av dom, några stycken av dom ja ni förstår. Så idag blev det IKEA, sedan blev det lite saker till Kathleen återigen :)
Hon måste ha ett par stövlar här hemma då jag ställde hennes nuvarande stövlar på dagis, sen blev det ett par regnvantar till hennes söta regnställ.
Ett par ängelstövlar från Viking och rosa regnvantar från Didrikson, en till sak avklarat. 
Nu är det sängen, får vi se om det blir förskola imorgon för Kathleen är snorig till tusen. Men hade jag räknat med något annat?!? :)

XOXO


2 kommentarer:

Malin sa...

Ja det var skönt att det kändes bättre igår, hon var såklart ledsen på morgonen när jag lämna henne men det var en helt annan känsla när jag hämta henne så jag hoppas att hon börjar vänja sig vid allt nytt nu men jag tror hon kommer att vara ledsen ett bra tag fram över faktiskt.... Nu är iaf inskolningen klar, skönt!
hur går det för er? har du lämnat kathleen än?

Malin sa...

Vi har aldrig lämnat Vilja tidigare heller så jag tror att det är därför det är extra ovant för henne att bli lämnad så här, hon har ju aldrig varit utan mig eller J så det är väl kanske inte så konstigt om det blir lite tårar...
Ja dom verkar verkligen ha fullt upp, idag fick jag ha hemma Vilja för dom vart kort om personal och många nya inskolningar denna veckan.... Det kan man ju tycka vad som helst om, hoppas bara inte att dom går kort om personal sen för det är ganska mycket barn på bara två personal tex...
Ja ja skönt att ni kan ta det lugnt och skönt med inskolningen! :)