onsdag 15 augusti 2012

En dag på stan


Få bli ett snabbt inlägg så förbise stavfel ;)
Idag har vi varit ute på stan, blev först till Marie Ateljé för att välja ut kort. Sen var vi tvugna att ha ett par badbyxor/badtrosor så det var en snabb sväng in på babyproffset provade med en trött gnällig liten tös. Tog den enda paret som var kvar i hennes stl, blev färgen grön (jag ville ju ha rosa men hon kan bada i grönt också!). Slängde upp dom på disken och jag tänkte inte ens kolla priset nu var dom i normalpris men jag var så inne i detta pga att babysimmet (heter fortfarande baby) startar på söndag. Vi hann in på Indiska och fynda på rean 2st vita trä lådor, innan vi styrde upp och mötte Diana och Amina. Det var länge sedan, för länge! Det blev mat i magarna för alla fyra sen blev det Kulturkalaset för dom kulturella ;)
I trädgårdsföreningen som vi brukar hänga fanns det mycket aktiviteter för barn, vi kolla runt sedan blev det en plats under ett träd i skuggan med glass, banan, kex, och smoothie.
Lillsnuppan började blinka trött redan vid sjutiden men jag hann i henne lite gröt och borsta tänderna sen däckade hon i mitt knä. Nu blir det sängen för mig med!

XOXO

Inga kommentarer: