tisdag 4 december 2012

Fest och vardags



Dessa små fina har nyligen tillkommit i Kathleens garderob. Den översta blir nyårs outfiten som matchas med något cremé vitt, köpt på Lindex nyligen fanns även i turkost med det blev denna puder rosa.
Den gråa kommer från Cloo Collection och är mer än vardags klänning/tunika som jag kollat lääänge på men aldrig riktigt fått tummen ur att köpt men nu för ett tag sedan gjorde jag det. Och den är verkligen jätte söt på! Allt klär en skönhet för jag väl flika in med ;)
Idag fick Kathleen tillfället att ha på sig sin söta gråa klänning från Cloo då vi var överbjudna till en granne som har sin dotter på Kathleens förskola. Blev god fika, mycket bus, lek och en hel del prat för mammorna också. Vad fint dom hade hemma, blir så sugen att göra så mycket när jag ser ett sådant fint hem. Har några små projekt men det får bli till helgen då Kathleen åker till morfar för då ska mamma jobba. Få se hur det går, jobbigast blir det för mig har aldrig varit borta så länge från henne :S

XOXO

Inga kommentarer: