tisdag 11 december 2012

Tjuvkikat


   

Ja det stämmer jag har tjuvkikat på inget mer än Victroia Secret fashion show, den brukar sändas närmare nyårsafton i Sverige men den sänds i början av december i Usa. Så jag vad gjorde jag? Jo jag kollade på den tidigare, brukar sitta klistrad. Telefonen är på ljudlöst, människor får INTE prata med mig förutom i pausen. Lite svårt när man har barn så ja jag kollade på den när min lilla somnat :)
Underbart som vanligt favorit modeller är ju Adriana Lima, Miranda Kerr, Alessandra Ambrisio men detta året föll jag lite mer för Doutzen Kroes lite oväntat för jag tycker ofta mörkhåriga är snyggare men men man kan ju alltid ändra sig!
Sen älskade jag verkligen Rihannas låt "Diamonds" och Bruno Mars låt "Locked out of heaven", Justin bäver är liksom inte min cup of the.

XOXO

Inga kommentarer: