söndag 30 december 2012

Mellandagsrean

Det blev ut på mellandagsrean och kolla runt lite, köpte ett par vantar, leggings och en radio till mig. En jätte fin retro radio som får stå i köket, vantarna var lite tunna men dom duger. Har ju ett par stickade vantar sedan 7:an på Högstadiet jag fick i julklapp, varför jag inte köpt nya? Nja dom har ju hållit tills nu sen har jag liksom bara tyckt om dom :)
En liten teservis blev det till Kathleen, den var ur söt och inte så många delar. 4 koppar och en tekanna med tillhörande tallrikar och en bricka. Det räcker så tycker jag sen att dom är i plåt älskar jag, inga farliga ämnen som finns i plast.
Hitta lite kläder som sagt ett par leggings till mig och ett linne å en tröja till Kathleen.
Men nu är jag trött känns som all energi bara rann ur mig, underbart att känna en dag innan nyårsafton. Känner mig som världens sämsta människa/ mamma när jag är så lättirriterad. Men men alla får väl känna sig på dåligt humör någon gång.
Nä nu skakar vi av oss detta imorgon blir det god mat, lite fyrverkerier vid hamnen (eller ja vi bor ju vid hamnen så vi har första parkett) vid 17-tiden. Sen efter lillan somnat blir det Bingolotto och ett glas mousserande vin, har inte druckit alkohol sedan hmmm vår/sommaren -10 så ETT glas ska jag ta och unna mig :)

XOXO

Inga kommentarer: