tisdag 1 januari 2013

Årets första dag

Idag mår jag prima kanske för att jag är en av dom få som inte drack igår eller ja jag undrar om det där lilla glaset Asti räknas ;)
Dock blev det inte så festligt som jag tänkt mig men mysigt hade vi för det, Kathleen kräktes nämligen och över HELA mig dessutom. Men men sånt kan man inte styra över! Jag valde att inte "klä upp oss" efter det, på kvällen blev det Bingolotto för min del. Om jag ska vara ärlig så stannade jag inte uppe till 12-slaget, är det pinsamt att erkänna?
Jag visste ju inte om det var magsjuka och vet att en sådan natt är = ingen sömn. Nä jag sov som en stock ska jag erkänna hörde inte ens när folk firade in 12-slaget på utsidan med fyrverkerier mm. så trött var jag. Pigga och glada har vi varit idag i alla fall men en promenad ut för att gunga en sväng.
Nu är det alldeles snart dags återigen för sängen, man kan j tro att jag inte gör annat ;)
Gott nytt år allesammans! 

XOXO

Inga kommentarer: