lördag 19 januari 2013

Shoppelishopp


 Fick röja i Kathleens garderober nu när hon växt med en rasande fart, stl 80 praktiskt taget rusade hon igenom. Eller så är det bara jag som tycker det, fick i alla fall lägga undan en hel del. Och då kan man ju inget annat än att säga hej då till det gamla hej till det nya ;)
Jag är ju lite halv kär i Didriksons kläder så det blev en nya regnkappa bara för att den var så söt, sen blev det en ny skaljacka och en vår/höst jacka som är lite tjockare. Kläderna kommer från Lindex, Kappahl och Geggamoja, blev ett par underlinnen också med brydde mig aldrig om att lägga in bild på dom. Sen var jag förbi hemtex då jag sett ett par ljuslyktor jag bara var tvungen att ha. Så var det rea men den dagen jag svischade förbi hade dom 50% på 50% så jag kan ju säga att det var rena rånet hehe. Samma rea var det på glasburkarna som är under den första bilden, nöjd blev jag! 

XOXO

Inga kommentarer: