lördag 12 januari 2013

Tredje gången gillt?!?


Jaha då var man hemma igen med en magsjuk tjej, det började natten till fredagen. Det var nästan lite jobbigt att ringa till jobbet och säga att Kathleen har magsjuka IGEN. Denna gången var det lite mildare än sist fast tvätthögen växer i en rasande fart med kläder, handdukar, lakan och ena mattan i sovrummet fick hon prickat in också. Få se om jag klarar mig denna gången med? Det är väl kanske för mycket att be om?! Första gången åkte jag på det men sist gång klarade jag mig men åkte på influensan under vår jul ledighet. Jaja det är ju sånt som går bara Kathleen slipper magsjukan nu!
Nu är det bara ca 1mån kvar tills jag börjar skolan som jag kom in på, fick beskedet några dagar innan jul. Börjar bli måttligt nervös :)

XOXO

Inga kommentarer: