onsdag 16 januari 2013

Friska och alerta?!


Då var vi äntligen friska och jag var tillbaka på jobbet igår, det är verkligen skönt att få komma till jobbet. Jag var jätte "rädd" i början efter mammaledigheten eller rädd jag ville bara ha mer tid med min lillan här hemma. Nu jobbar jag inte 100% så vi har en hel del tid tillsammans ändå, det kommer bli mindre nu när skolan börjar. Men nu känns det bra att få jobba eller plugga.
Hoppas jag kan hitta lite kraft och ork innan jag ska börja för jag känner mig helt slut mentalt, inte så lyckat att hoppa på studierna när det känns så. Det är väl en mix av att sova för lite som gör att mitt tålamod är i botten, en dotter som trotsar så fort hon får möjligheten, jobba och ta hand om ALLT annat. Sen får man lite dåligt samvete för jag har kort stubin, inte är tillräckligt pedagogisk, inte leker tillräckligt med Kathleen, missar för mycket jobb pga. sjukdomar och inte ORKAR med att städa när jag kommer hem. Jaja SINGLE MOMS ARE SUPEHEROES men just nu känner jag mig mest som ett ut sketet päron inte som någon superhjälte kan jag lova!

XOXO

Inga kommentarer: