onsdag 6 februari 2013

Hänger fortfarande kvar

Ja "dom" skämtar ju inte när dom kallar denna månaden vabuari, förkylningen började smått i lördags (den 2:e) sen kom febern och den vill inte riktigt släppa. Trodde febern var försvunnen idag eftersom natten varit lugn och morgonen med meeeen så kom kvällen och med den febern. Ja så här hemma gör vi inte så mycket, fått städa, diska, lagat en super god köttgryta, syster och Thea har hälsat på sjuklingen, sorterat MASSOR av Kathleens kläder och köpt nya :)
Imorgon blir det tvätta sen hoppas jag att Kathleen är fräsch på fredagen för då har jag lite ärenden, för på fredagskväll kommer mamma/mormor. Jag jobbar min sista helg på jobbet och nästa vecka blir sista veckan innan skolan, nu är den där stå-inför-grupp-kursen inte det jag är mest oroad för. Vad händer om Kathleen fortsätter vara så här sjuk som hon varit?!? Ja den som överlever får veta.

XOXO

Inga kommentarer: