fredag 15 februari 2013

Sista dagen

Social tjej ;)

Idag var det sista dagen på jobbet, på måndag börjar skolan. Skönt att avsluta med ett lugnt fredag-dagpass, blev lite fredagsfrukost och sedan när eftermiddagsgänget rappat (rapporterat) så hade jag bakat kladdkaka och vispat grädde :)
Dock var jag så jäkla övertrött då jag jobbade till 21:30 igår och sen upp 05:20, helt sjukt hur man kan få jobba så! Men nu är det några månader tills jag slipper såna pass. Sen så blir Kathleen så trött av detta flängade sent, tidigt, tidigt, sent, ja just det ledig två dagar sen får man se.
Jo måndag kl 10 är uppropet så får vi se vad som händer, nu är det bara att köra!
Idag höll sig Kathleen vaken väldigt länge för att varit på förskolan i 9h, vi hann mysa och äta, äta igen och givetvis kolla Pippi. Sen stupade hon (efter en del övertalning), nu är det min tur.

XOXO

Inga kommentarer: