söndag 24 februari 2013

Sjukt trött


Känner nästan skyldighet att uppdatera även om jag inte orkar, även om jag inte känner att jag har något att skriva om, ÄVEN om det hänt tusen saker. But I give it a try!
Första veckan i skolan har passerat och den var nog så kämpig, egentligen var skolan lätt pga. att lektionerna inte satt igång än så vi hade lära-känna-övningar MEN, det finns alltid ett men. På söndag eftermiddag får Kathleen feber, jag tänkte bara för mig själv. DU SKÄMTAR MED MIG??!!? Ibland så är det så där ironiskt och oturligt att jag bara vill titta uppåt och liksom bara fråga "honom" där uppe om han är seriös!? 
Givetvis är det inte kul för Kathleen heller att må så dåligt men snälla kan inte både jag och Kathleen få lite medvind. I alla fall jag fixade barnvakt på måndag, tisdag och torsdag i hopp om att denna febern/förkylning bara skulle försvinna efter några dagar men tyvärr. Hennes feber höll i sig tills fredag kväll då hon tempade 38.5 sen var den borta, onsdagen fick jag var hemma från skolan med min lilla skrutta. Kände dåligt samvete för att missa skolan, dåligt samvete av att få dåligt samvete av att vara hemma med min dotter som är sjuk. Jag vill ju bara få gå klart skolan och ja få ett jobb med bättre lön, skaffa större lägenhet, bil bla bla bla. Ja jag vet jag babblar.
Imorgon är det halvdag och på Tisdag är det första föreläsningen nästa vecka igen finns det redan en tentamen inplanerat i schemat, känner mig fortfarande pirrig och lite lätt illamående. Försöker peppa mig själv dom stunder jag börjar tvivla på mig själv, rätt person att peppa som tvivlar :)
Ja ni hör jag är såååå trött!!! Jag är dock glad att klockan inte ringer 05:20 imorgon, får sova i hela två timmar extra.

XOXO

Inga kommentarer: