fredag 1 februari 2013

Fredag 1:e Februari


Då var det helg igen, jag är ledig denna helg därför ska vi passa på att träffa lite vänner imorgon. Idag har dagen varit lugn lite för lugn, har inte fått något alls utrett. Förutom det gamla vanliga med att handla mat, laga maten, äta maten :)
Idag gjorde jag ädelostgratinerad fläskfilé med purjolök och broccoli, tog en del av mina points. Jo då kom vi till det också jag gick med i viktväktarna för ca 2 veckor sedan, väger för tok för mycket och är långt ifrån min "vanliga" vikt. Dock har jag inte mått dåligt över det jag ska vara ärlig och säga att jag varit lycklig och tjock! Stör mig inte ett uns förutom att jag inte här några kläder att ta på mig längre haha
Men nu känner jag väl att det är dags, ska inte tjata om detta för mycket. Tycker det är sååååå drygt när folk tjatar och tjatar om vikt, träning mm. Än så länge har jag bara gått ned ynka 2kg på en vecka men det är alltid något.
Idag fick jag även ett mail från skolan med schemat, nu är det nära endast 2 veckor kvar tills jag börjar och jag börjar bli grymt nervös. Jag får ju sådan ångest när jag ska ha föredrag, kan man kanske inte tro annars när man träffar mig eftersom jag älskar prata MEN inte inför grupp så där påtvingat. Så då passar det väl bra att ha en heeel kurs som går ut på att prata inför grupp, lovely! Det är det enda som oroar mig just nu faktiskt men det ska nog gå bra, tror jag, hoppas jag ;)

XOXO

Inga kommentarer: