torsdag 26 augusti 2010

Imorgon, fredag

Ska på inskrivnings samtal imorgon till barnmorskan. Som det låter första mötet med barnmorskan alltså :) Har väntat på denna tid i två veckor nu, helt underbart. Det som inte är så underbart är att jag mår illa typ nästan hela tiden, så försöka att äta när ni mår illa. När ni är riktigt bakfulla och känner att ni vill kräkas. Typ så känner jag mig fast jag kan inte vänta ut det får då blir det värre och jag måste äta. Inte mycket som smakar gott då vill jag lova! Hoppas det går över snart och hoppas mina kläder kommer snart som jag beställde. Kommer inte i mina byxor längre :( Får gå naken....å å va det är skönt att va naken.... Nä men skämt och sido detta ska inte bli en baby-blogg jag lovar, för det är det TRÅKIGASTE jag vet. Baby bloggar ghaaa, efter folk får barn slutar deras liv upphöra typ. Nej denna bloggen är om mig, sedan att jag gnäller om hur illa jag mår ja det är fortfarande om mig :)
Nä nu ska jag sova en stund tills klockan ringer suuuper tidigt imorgon igen!

XOXO

Inga kommentarer: