söndag 29 augusti 2010

Sweeet sunday

Sitter i soffan efter att min syster väckt mig så där 1,5h innan jag tänkte gå upp, har nämligen sovmorgon och detta är min 7 dag i rad som jag jobbar. Sen att jag sover som en hagga och ha varit uppe var 3h för att gå på toa gör det lite mer spännande. Så nu har jag ätit frukost och känner mig inte lika illamående längre. Min lille/lilla halvgrek inne i magen försöker retas med mig tror ja, vänta bara tills hon/han blir större tänker jag :)
Imorgon är jag helt ledig från jobbet så då BORDE jag grej lite hemma, vi får se hur det går med den saken. Det kommer bli så mycket bättre nästa schemaperiod då jag lagt in mycket semesterdagar, längtar. Hoppas det inte är så tungt på jobbet som det var igår, helt sjuk. Jag flexade och gick hem så snabbt kvällspersonalen lät mig. Nu är det snart dags....

XOXO

Inga kommentarer: