tisdag 31 augusti 2010

Legat i sängen hela dagen

Ja här har jag legat, knappt rört mig ur fläcken. Förutom när jag såg hur ledsen blomman i fönstret va så jag va tvungen att vattna den :) Lite snäll är jag! Börjar smälta allt och försöker ställa mig in på att få ta bort det lilla som ligger kvar i magen som inte blev något. Vill bara att tiden ska gå snabbt så man kan återgå till sitt normala igen.
Ska försöka pallra mig ut på bio med min syster, skulle möta henne i stan vid....hmm när var det kvart över åtta tror jag. Blir trollkarlens lärling kanske en film hon inte kommer vara så förtjust i eller jag vet att hon inte kommer gilla den :) Men vad ska hon göra?!
Tack alla som har hört av sig, det betyder jätte mycket. Men för varje dag blir det bättre och bättre.....

XOXO

Inga kommentarer: