måndag 9 augusti 2010

Sommar

Ja det har varit sommar för mig med :) fått frågor om jag slutat blogga och det är inte idén. Har bara haft lite semester från bloggandet, det tar ju faktiskt väldigt mycket tid om jag ska vara ärlig. Men nu börjar jag ju jobba om en vecka och min kropp har redan börjar ställt om sig efter dessa tider då jag vaknade kl 7 idag och kunde inte somna om.
Hoppas eran sommar har varit underbar min har varit lite begränsad pga. min brutna fot, men annars har jag umgåtts med vänner och familj väldigt mycket. Helt fantastisk sommar ändå när allt kommer omkring.

Sen hur det går med naglarna så går det framåt, ska bara göra några set och sedan blir det nagelprovet som återstår. Sen ha jag rott det projektet i land. Just NU blir det frulle och sedan storstäd inför min jobbvecka, sedan behövs det eftersom jag har tapetserat om köket. Givtevis med hjälp från min underbara pappa som är jäkligt grym på det.

XOXO

1 kommentar:

Wille sa...

Kul att du är tillbaka! Nästan känts
lite tomt, och dina "disaster dates" borde ju vara slut nu men skulle du ha nån kvar ser jag framemot att läsa även den...
Lycka till med köket, hoppas det blir riktigt fint. :)

/Wille