onsdag 1 september 2010

Trollkarelns lärling

Gick på bio som bestämt med min syster, vi missuppfatta varandra dock. Jag trodde hon ville se inne i stan som hon sa -Alltså inte den biografen vi såg förra gången. Okej tänkte jag orka bråka, boka biljetter inne i stan. När jag närmade mig ringde jag och sa nu är jag snart utanför går vid hotell AVALON. Jaha säger hon jag är också snart framme, jasså vilket håll kommer du ifrån för jag står nästan utanför? Till sist kom vi fram till att hon var på Bergakungen det hon kallade biopalatset, men jag hade sagt paladium. Eftersom inte filmen gick där så var det hon som fick halv springa till mig. För jag kände mig väldigt illamående och såna hastiga rörelse som att stressa eller springa får mig att kräkas. För även om det lilla pyret håller sig kvar där inne även om de inte lever så påverkar det fortfarande hur jag mår, jag mår fortfarande illa, måste kissa flera gånger på natten, blir panik hungrig. Allt man egentligen vill slippa om man nu ändå inte är gravid på riktigt.

Men på bio gick vi och filmen var jätte bra, tyckte dock inte min syster men de spelar mindre roll. Nu ska jag gnälla :) Ljudet var alldeles för högt, förstår inte hur dom inte kan ha en maskin som mäter detta vill inte ha tinituss. Det började att reklamen var upp och ned, dock inget att gnälla över för vem F*N ser på reklamen??? Men obekväma stolar, myyyycket bättre på Bergakungen. Snusklubban jag (min syster) köpte var alldeles för lite "snus" i. Sen fick jag en kli attack bara några minuter in i filmen, som dock la sig lite men fick smörja in mina söta små ben när jag kom hem. Men jag sa att filmen va bra va? Och jag och min syster hade kul och kunde snacka lite skit å gnälla på hur högt ljudet va. Men nu är jag hemma och fick en hunger attack och vräkte i min fiskbullar med mosad potatis å mår nu så illa att om jag rullar över på sidan kräks jag. Skööönt ska bara somna så dom små bullarna får simma runt i lilla magen ;)

Natti natt

XOXO

Inga kommentarer: