lördag 18 september 2010

Sjukt tråkigt

Hela dagen har snart gått och jag är super seg, har inte gjort något nyttigt förutom att diska och plockat i ordning i köket. Ja å äta då :) Det är svårt att komma på något att äta när allt man tänker på bara växer i munnen på en.
Ska på bio senare till kvällen, resident evil är det trean eller fyran? Vet inte var inte jag som valde filmen men jag tycker ju dom andra är helt okej så why not?! Problemet är nog bara vad ska jag ha på mig? Inget är kul att ha på sig när man är med barn, känner mig står som ett hus typ hela tiden. Aja jag ska väl hitta något som passar...är trött nu så jag behöver vila innan jag ska gå ut :) Alltid vila, alltid äta....mmm det är så mysigt att vara gravid haha

XOXO



Denna lilla killen stör mig men låten är lite bra faktiskt :)

2 kommentarer:

Angelica sa...

tycker du att du är stor som ett hus nu ;)
Vänta tills du har ett midje mått på si så där 100cm :D

Men visst är det underbart

KRAM

Kikkel sa...

Haha mmm tack för att du påminner mig ;)
Ja det är rätt fantastiskt!
Kram