lördag 4 september 2010

4 September

Dagarna funkar bättre och bättre, känns inte lika jobbigt nu och berätta för folk när dom frågar om vad som hänt. Livet går vidare och det blir inte som man tänkt sig! Känns bara jävligt tomt ibland...
Va ute på stan idag med min syster, Thea, pappa och bonusmamma, gick runt och spana. Hamnade till sist på "Palace" för lite mat, köttet var liiiite väl segt kanske men man får skylla sig själv om man tar "well done". Ska alltid ta medium så blir smaken och köttet bättre.
Igår var jag och min syster ute och plocka blåbär, jag var ute själv i förrgår och hittade ganska mycket. När vi hade gått en bra bit in i skogen så hittade vi också björnbär, jag kom på den briljanta iden att hoppa ned i ett dike och klättra över stock och sten. För att få tag i dom godaste, ni ska veta att björnbärsbuskar har väldigt mycket taggar!!!! O YES THEY HAVE! Men med tusen myggbett över hela kroppen och taggar i hela baken tog vi oss ut igen.

Nä snart ska jag krypa ned bredvid min favorit systerdotter och snusa henne lite i örat och låta henne dra mig i håret hela natten. Ska bara äta upp min bita av kladdkakan med glass som jag slängde ihop för en liten stund sedan :)
Kan bara säga god natt och sov så gott!

XOXO

Inga kommentarer: