söndag 26 september 2010

Theas 1års dag

Ja jag får väl börja med att jag försvann upp till Färgelanda i fredags som jag då aldrig skrev, blev till att packa och åka direkt efter jobb och dylikt. Hälsat på farmor och farfar och fått lite tomater och gurka från deras växthus. Pallat lite äpplen hemma hos pappa och Annette :) Träffade mormor och moster i affären. Halvsyster tittade förbi och myste lite med oss i fredags kväll, sen träffade jag halvbror och lille Leon som blivit så stark i nacken och kroppen :) Sen har jag bara tagit det lugnt uppe i Dalsland....skööönt! Annars har bara pappa passar upp på mig mär jag varit uppe och slappat. Idag åkte vi ned till Thea på 1 års kalas där hon fick så mycket presenter så hon bara sprang fram och tillbaka och rev lite på varje paket :) Sen blev det kakor och en stor och härlig prinsesstårta. Så hann jag skruva ihop hennes bobby car som var helt ROSA som hon fick av moster.

Så här fin tårta blev det, god var den också!
Sen blir man SÅ HÄR glad när tårtan kommer fram på bordet :)

XOXO

1 kommentar:

Hanna sa...

Så söt hon är! :D