söndag 19 september 2010

19 September

Började dagen men två äggsmörgåsar och ett kallt glas O`boy. Nu blir det till att handla potäter och gå iväg å rösta, glöm inte och rösta! Vet att det är en djungel men om man inte har en ANING rösta blankt men då har du ändå gett din röst. Sen blir det en ny vecka på jobbet så det blir till att snygga till hemma och bädda rent i sängen :) underbart med renbäddad säng.

Filmen var hyfsat bra faktiskt, innehöll allt som en action rulle ska innehålla sen är Milla Jovovich väldigt snygg. Ett tag undrade jag bara hur dom hinner byta alla sina kläder när dom håller på att döda folk hela tiden. Och vart får dom sina kläder ifrån? Hon går ju inte runt med en ryggsäck med kläder precis, kläderna är rätt slitna sexiga men VART kommer dom ifrån? :) Å här hänger det en snygg sexig dress I MIN STORLEK vilken tur, då hon tydligen är xxxxxxs utan bröst. Sen är det en scen då "Clarie" ska springa i ett duschparti och slås mot ett mega monster på 3 meter. Så slår monstret sönder alla duschar så det slutar med att hon springer i SLOW MOTION i vatten som regnar ned på henne från dom trasiga duscharna. Då kände jag men herregud kan det bli mer B, kan hon inte slänga lite med håret så går jag rakt ut från biosalongen :)
Okej nu börjar jag gnälla igen känner jag, är ganska duktig på det nu för tiden haha

XOXO

Inga kommentarer: