tisdag 7 september 2010

Lilla söta, söta naken kyckling

Fick gå hem tidigare från jobbet igår för jag fick så himla ont i svanken. Jag låg på soffan i stort sätt hela dagen och tog panodil för det kändes som en häst sparkat mig i ryggen. Jag hade återbesök hos läkaren nu på torsdag men kände om jag får ligga hemma och må illa å ha ont en dag till så dör jag. Så jag åkte upp och satt å prata med sjuksköterskan hur man skulle gå till väg för att ta bort resterna av fostret. Väl inne hos läkaren så är ju han lika inställd som jag på att det inte finns något foster men när bilden kommer upp så säger han att jag tycker inte du ska ta några tabletter. För jag ser en liten kropp och ett pickande hjärta, eller jag kropp var det men det såg mer ut som en naken kyckling :) Men ja kyckling eller inte så blev jag glad. Sen sa läkaren så om du ligger stilla ska vi se om det är ett eller två foster. TVÅ FOSTER? -Jo visst är jag glad men sååå glad behöver jag inte bli, han skrattade lite och sa nej men det är bara ett ;)



xoxo

1 kommentar:

Wille sa...

Grattis!! Vilken vändning på det hela! :) Missade början på historien men läste ikapp häromdagen, var så sorgligt att läsa men nu så kommer det här, va kul :)
Hoppas det nu fortsätter bra!
Kram Wille