söndag 5 september 2010

Slättadamm och bläbärs ätande

Japp lilla Thea vaknade väääldigt tidigt idag, blev lite sova här och där men inte mycket. Hon vaknade snoriga som bara tusan, varje gång hon nös så slemade ut en elva på överläppen. Men i har haft kul, efter frukost så tog vi på oss, någon fick duscha rumpis efter att tvättlapparna tog slut. Sen var det iväg till ankdammen men ankorna hade la fått så j-la mycket mat så dom orkade knapp simma. Sen var det hem för lunch och blåbär till efterrätt, så hann moster förstöra hennes fina vita byxor också GO MOSTER GO! Sen blev det lunch för både mig och min syster ute, pizza är gött på en söndag. Efter dom gått hem så somnade jag och sov i ca 2-3h :) Så nu ska det bli fint och se om jag kan somna, känner lite press pga att jag jobbar tidigt imorgon.

Aja nu blir det lite tv sedan sängen, slepp tight!
Xoxo

Inga kommentarer: