torsdag 23 september 2010

Någon var bakom mig i duschen

Jo jag klev in i duschen och chansade med att duscha hela mig på samma gång. Har duschat del för del pga av min klåda nu när jag är gravid. Men fick en del knep av en kollega som jag hoppade in, halvvägs in i mitt duschande känner jag en liten lätt duns i badkaret och så känner jag hur någon/något nuddar vid mina hälar. Så jag vände mig om och skrek till så såg jag att det var min hjärtformade nackudde som ramlat ned och lagt sig emot mina hälar. Jag blev lite förvånad för det där lilla skriker jag gav av skulle inte skrämt någon men rädd blev jag allt. Sen skratta jag lite stelt och kollade ut från duschdraperiet.
Nu sitter jag med hårinpackning i håret, morot i handen och kollar på idol.

XOXO



Vet inte vad jag ska säga men Rihanna is tha shit! Vilken jävla artist, sen är hon ju verkligen så sjukt snygg.

1 kommentar:

Malin sa...

Ha ha det låter nästan som mig och min spindel och insektsfobi. Nu har vi fått hem ved som ligger i källarn så det är nog bäst att köpa en flaska radar i fall man är ensam hemma : ) Hoppas du har det bra i Färgelanda