söndag 19 september 2010

Sitter och kollar på valvakan


Gick och rösta på samma sväng då jag skulle handla lite middagsmat, när jag kom fram så var det bara någon framför mig så jag slapp stå i kö och det var helt underbart. Gick hem lagade mat, städade, diskade, bäddat rent i sängen och nu sk jag vika lite tvätt menas jag sneglar på valvakan. Ser att det verkar som SD kommer få en plats i riksdagen och jag undrar verkligen hur det kommer bli!!! Nu är jag glad att det är över som sagt så man slipper bli påprackad massor av jävla skit när man sätter sin fot på stan. Som jag förstått så står det väldigt lika, få se om jag orkar vara uppe för att se vilka som går som segrare. Men jag tror inte det för jag är verkligen jätte trött sen har jag ett jobb som ja måste vara på väldigt tidigt :)
Sen ser jag det inte som så blodigt allvar, om det blir blått så blir det blått om det blir rött så blir det rött. Jag kan inte göra så mycket åt det, de är bara att leva utefter vad vårat land har röstat.

XOXO

Inga kommentarer: