tisdag 14 september 2010

Sen vill jag tillägga....

Som jag glömde skriva i förra inlägget för typ 15 min, att jag vill bara att tiden ska gå. Så min lilla älskling kan pluppa ut, kanske inte pluppar ut precis men ja ni vet. Vill bara göra ultraljud så jag kan kolla namn, fast det gör jag redan. Innan ville jag ha en flicka men nu vet jag inte vad jag skulle döpa henne till om jag fick en dotter.
Pojknamn är mycket lättare några är
¤ Theodor, smeknamn Theo (bryr mig om farmor till barnet misstycker har haft detta namn sedan jag var 15år tror jag)
¤ Alexander
¤ William
¤ Noah
¤ Matheus

Tjejnamn har jag INGEN aning alls, Thea och Tilli var jag inne på men min systerdotter heter Thea nu. Och jag tänker inte ropa på dom Thea och Tilli känns så där va. Ella är verkligen jätte fint men en av mina bästa vänners dotter heter det. Va inne på Linn, Julia bla bla men jag vill ha ett litet ovanligt och inte riktigt så där rakt av svenska som Anna, Greta osv. och INTE Maria!!!!!
Men om ni skulle ha några andra förslag får ni jätte gärna komma med såna :)

XOXO

6 kommentarer:

Mikaela sa...

Tindra, Saga, Miranda, Minna, tycker jag är fina namn:-)

Kikkel sa...

Ja dom var jätte fina :)
Satt idag och tänkte på Samantha...men det blir så likt Sandra haha

Anonym sa...

Gerd?

Kikkel sa...

KUL Anonym :) Inte Gerd men jag tycker min systerdotter ska byta namn till Gerd dock....

Malin sa...

Maja tycker jag är gulligt, irma, Lova, Tanja, Lovis. Lisa sen måste jag ju tillägga att Kajsa är finast ; ) kraam Malin

sandra bjering sa...

tyra ,tuva eller ebba kanske?? grattis förästen=)