onsdag 15 september 2010

Vecka 11

Idag gick den en rusning igenom mig, första gången. Jag ska ha barn, JAG ska ha barn, asså JAG SKA HA BARN.... Så blev jag glad och kunde inte låta bli att sitta och le på vårat grisen-i-säcken-möte på jobbet. Ett möte man tar upp patientfall som man vill prata om, tråkiga och glada besked. Om det är tungt på avdelningen, ligger det rätt patienter i sängarna mm.
Tyckte det gick bättre med illamåendet när jag var på jobbet, blev värre när jag kom hem. Tror inte magen uppskattade äppeljuice :/ gjorde den inte innan heller för min magkatarr men nu är det sååå gott :)

Fick en trevlig lunchöverraskning, min syster kom upp och luncha med mig i matsalen. Sen stötte vi på några fler lunchgäster så vi blev ett salig blandning allt från undersköterskor, sekreterare och läkare...trevligt :) Just nu är det efterlyst som gäller men väntar desperat på Grey´s ska börja igen och Desperate housewife. En sak som är tråkigt med att vara gravid är att jag inte kommer i mina kläder och modet är inte så himla roligt, man ser ut som ett tält eller som man lider av fetma. Jag bara älskar dessa kläder som är i modet nu det är så min stil....kan bli lite ledsen i ögat när jag ser så mycket snyggt. Men då köper jag min Cosmopolitan och bläddrar.

XOXO