onsdag 1 september 2010

Helt chockad

Ligger här i sängen och prata i telefonen så ringer det på dörren, hoppar upp och snor täcket runt kroppen. Öppna så stod brevbäraren där med ett lite fint packet då blev jag jätte glad. Sen ringde det EN gång till, du skämtar ingen har ringt på bara så där någon gång och nu TVÅ gånger på samma dag. Då var det grannens dotter som inte hade nyckel som fråga om hon fick låna telefonen för att ringa mamma, det fick ju han självklart. Sen var det slut på ringandet på klockan tyvärr :(

Jag sega mig till Willys för jag blev såååå sugen på milkshake efter min Västerås tjej pratat om det. Stod vid frysdisken och tänkte, jaha vilken glass ska jag ta? Gbg eller Willys det är extrapris på? Alla tjötar ju om att man ska vara ekonomisk och tänka på slantarna och så behöver den DYRASTE glassen vara godast. JO SÅ ÄR DET!!! Du får det du betalar för, jag tänker aldrig, aldrig köpa deras glass igen. Den va så äcklig så jag drack inte ens upp milkshaken, jag kommer fortsätta tänka att om det inte smakar gott varför köpa den? Om jag slängt ut några kronor till hade den smakat skiiit gott nu fick jag hälla ut den och slänga resten av glassen så äcklig var den.


XOXO

2 kommentarer:

Nyfiken i en strut sa...

Vad var det i paketet då :-)

Kikkel sa...

Hihi jag det kan man undra vad jag fick för något fint :)