torsdag 23 september 2010

23 september

Då har jag precis lagat mat det blev kycklingfilé med klyftpotatis och en underbar kall sås gjord på creme fraiche och sötsur sås med lite salt och peppar i. Nu är jag lagom mätt och ligger på soffan å kollar på top models. Jag väääntar så på Idol ikväll :)
Till helgen blir det kalas för mosters lilla skrutt, Thea fyller hela 1 år på söndag. Hon ska få en rosa bobby car, det är underbart söt. Hoppas jag kan åka till Färgelanda imorgon och umgås lite med pappa till helgen innan kalaset. Bara ta det lugnt och någon promenad i Färgelanda.
Nästa vecka så har jag lönesamtal, i potten till varje anställd ligger det ca 300kr. UNDERBART att jobba inom vården, yes yes!!!
Ska jag våga lägga mig i badet utan att klia ihjäl mig? Det återstå att se....

XOXO

Inga kommentarer: