torsdag 16 september 2010

Första naken bilden

I min mobil samsung galaxy finns det en app som heter minidagbok och där har jag fört magdagbok. Där jag skriver kanske en till två gånger i veckan om hur jag mår och känner å så blir det ett kort. Denna har ju varit personlig eftersom jag visste det nästa direkt att jag var gravid. Men nu när jag gått in i vecka 11 så känner jag mig lite säkrare så nu kan ni få kika på er första magbild :)

Precis kommit hem från jobbet där man fått bekänna färg, pust säger jag bara vad mycket det var att göra. Tror till och med att en av ssk fick sitta kvar och dokumentera för hon haft det så mycket, stackars :( Nu har jag käkat och måste krypa ned i min säng för jag ska upp halv 6 imorgon igen.

XOXO


2 kommentarer:

Pontus sa...

Fin du är, och kommer att bli ;)
Kramar

Kikkel sa...

Tack Pontus :)
Kram