tisdag 14 september 2010

What the F*C*

Ja vad F** ska jag skriva om. Ska jag ta upp att jag spyr snart på alla som pratar om valet, eller folk som berättar för andra folk vad som är "rätt" och "fel" inom valet. Eftersom det grundar sig på vad man har för åsikt så har jag lärt mig att inget kan vara rätt eller fel. Eller ska jag skriva om hur tjock jag är/har blivit så jag kan gråta när jag ser mina armar tex. ELLER ska jag skriva om "kungarna av tylösand" som jag sneeeglat på en gång och ville bara helt ärligt skämmas över. Hur man kan sända ett sådant program är för mig helt ofattbart, jag vill inte ens se sånt skit. Men med deras inställning så får flera jobb eller mer att göra i alla fall på hud och könsmottagningen.

Dagen har bestått av att springa runt efter lilla Thea och burit runt på henne. Fick ju fin besök som stannade på middag och ända fram till kvällen, min syster och systerdotter droppade förbi. Just nu kollar jag på idol och vissa är ju bara så sjuuuk dåliga, grymt kul att lyssna på haha

XOXO

Inga kommentarer: