tisdag 6 september 2011

Attans vad det blåser

Hon har blivit så stor men när hon ligger nedbäddad i mammas stora
säng är hon pytte min lilla älskling.

La min lilla älskling i sängen för en liten stund sedan, tänkte göra detsamma alltså gå och lägga mig å sova. Kan tänka mig att hon vaknar hyfsat tidigt imorgon, vi ska ju till sista mammaträffen imorgon. Sista gången på babymassagen så börjar babyrytmiken på torsdag, dock så är det är fullt så vi har satt upp oss på listan. Ska kolla runt i vårt område efter öppenförskola, fick rådet om en ÖF som ska ha babyrytmik och barn HLR helt gratis. Har ju fått HLR på jobbet årligen men skadar aldrig att inrikta sig på barn nu när man är mamma. Vår dag har varit lite bättre idag men jag känner mig så himla trött, schemat är späckat fram till nästan måndag. Efter det så packar vi väskorna och åker hem mot Färgelanda, känner att det behövs nu. Det regnar och blåser som attans ute, konstigt jag är mer rädd för rejäl blåst än blixt och åska :) Hoppas det lugnat ned sig tills imorgon då vi ska ut.

XOXO

Inga kommentarer: