tisdag 20 september 2011

Snart hemma igen efter en mysig vecka i Färgelanda

Så då var dagen här när vi ska åka hem, blir imorgon planerar vi. Här varit mysigt uppe i Färgelanda, just nu är jag hemma hos min pappa och myser.
Igår var vi på babyrytmik, det är ju föranmälan plus att det kostar några hundra kronor i Göteborg. Här uppe är det "drop-in" och kostnadsfritt så då testa vi på en gång och det var väldigt trevligt kanske inte riktigt som jag föreställt mig. Vi frågade lite om rytmik när vi var på Minna och hon som höll i det beskrev det på ett helt annats sätt men här uppe i Färgelanda är det typ sjung och dans med instrument. Jag som sjunger så mycket för Kathleen tycker ju det är jätte skoj, min mamma sjöng mycket för mig när jag var liten kan kanske vara för hon var dagisfröken och hade det i sig ;) Så Kathleen kommer väl sjunga fram orden innan hon börjar prata hihi.
Efter rytmiken tog vi oss en promenad med en kompis och hennes son, sen protesterade Kathleen och villa ha MAAAT. Kändes dock som man kunde stått och pratat i flera år, typiskt mig kanske säger "hej då" sju gånger innan man går. Vi fick då rappa på hem och slänga fram tutten snabbare än ögat för när lillfia är hungrig då är hon hungrig!
Imorgon följer min lillebror med oss hem, vet inte vart jag ska "gömma" honom någonstans när vi ska på ÖF så han får väl följa med.
Nä nu ska jag gå igenom lite "viktiga" papper när ändå lillfia somnat tidigt.

XOXO

Inga kommentarer: