måndag 26 september 2011

Kort, kort sammanfattning


Ja vad har jag gjort hela långa helgen när jag inte bloggat? Onsdag eftermiddag åkte jag, Kathleen och Simon (min lillebror) hem till Göteborg. Å min skrutt var så söt, satt i mitt knä å lutade bak huvudet mot mitt bröst och somnade. Händer ju inte för ofta men mysigt var det, jobbigt att det hände precis när vi skulle gå av bussen.
I
torsdags var vi på mammagrupp, Simon måste haft JÄTTE kul ;)
Men han överlevde i alla fall dom få timmarna sen kom min syster över och myste med oss på kvällen.

Fredags
tog ja och Simon å promenerade en hel del på vägen hämtade vi upp Kathleens bok hon fick av biblioteket, vi fick parera några skurar men efter det så hämtade vi ut ett postpaket med Kathleens vinteroverall.
Efter lunchen (stekt fläsk m. lök sås mums!) så åkte vi hem till min syster och fikade, Thea hade namnsdag så då fick det bli "namnsdags fika".
Lördag
blev det Liseberg för oss, tänk Kathleen är 5 månader och varit på Liseberg hela TVÅ gånger redan. Denna gång åkte vi inget så himla mycket kö men sist gång åkte vi sagoslottet.

Sen kommer vi då fram till söndag som bestod av Theas kalas, jag och Sandra bakade en del på lördags kvällen efter Liseberg men det blir ju ändå LITE man vill greja med precis innan alla gäster kommer.
Kathleen hade på sig en så himla fin blommig klänning som hon fick av min moster för flera månader sedan men som varit för stor och det passade verkligen i både storlek och till denna fest. Min dotter är så himla söt så jag blir tårögd iland alltså :)

Vi sov då över tills idag jag och Kathleen så vi fick sjunga för Thea på morgonen och överösa henne med paket. Födelsedags frukost äts bäst på franska bageriet och firas med att mata änderna i slottskogen, promenad och avslut med lek i trädgårdsföreningen.
Nu är jag äntligen hemma och är så himla trött :)

XOXO

Inga kommentarer: