torsdag 11 oktober 2012

Allt är inte perfekt

Nu är lilla tullan lämnad på förskolan och jag sitter halvt om halvt illamående på spårvagnen. Min mage tål inte att gå upp så här tidigt undra om det skulle vara skäl tillräckligt att få sovmorgon ;)
Hoppas dagen går snabbt idag för igår var eftermiddagen väldigt tråkig hos oss och läggningen tog över två timmar med en ledsen och skrikande tjej och en mamma som var irriterad till tusen. Men det lugnade ned sig till sist och vi somnade med armarna runt varandra med många pussar. Inte roligt att avsluta en dag på det sättet dock, så idag fick hon nästan allt hon ville på morgonen jag orkar inte med ledsna miner nu igen.
Nu vill jag bara hämta hem henne och pussa på den lilla sötnosen.
Kallt som attan är det ute så jag slängde på mig vinterjackan och det får jag nog lida för sen kommer väl svettas hela vägen hem ;)

 
XOXO

Inga kommentarer: