onsdag 17 oktober 2012





Detta är vad jag fick med mig efter en tur i stan. Ullstrumpor från PoP, har inte hittat ullstrumpor någon annanstans. Söta små Uggs men den är mest för dom var gulliga, inget hon kommer vara ute och leka i precis är nog ingen vidare bra sula heller att vila dom små fötter på för länge. Body från kollektionen Missoni, va inne och kolla i flera affärer efter dom släppt denna kollektionen men slut överallt till och med i Uddevalla. MEN så hade dom fått in en retur och mirakulöst i stl 80. Så den tog jag snabbt :)
Sist men inte minst en sång bok, jag hade en precis likadan när jag va liten. Bilderna är illustrerade från Elsa Beskow. Vilka minnen! Eftersom Kathleen tycker om att sjunga lika mycket som jag fick det bli denna hoppas hon får lika fina minnen som jag har.
Nu blir det BVC för 18 månaders kontroll :)

XOXO

Inga kommentarer: