tisdag 2 oktober 2012

Våra första dagar

Ja nu har två dagar gått, första dagarna på förskolan för Kathleen och första dagarna för mig på jobbet. Första dagen gick ja vilse från omklädningsrummet i kulverten ;)
Kathleen blev ledsen när jag lämnade henne men det hade gått över på ett ögonblick och dagen hade gått jätte bra, idag hade det gått ännu bättre. Hon sover bra och äter bättre och bättre, då är jag nöjd. Sen när vi ska gå hem så skakar hon bara på huvudet, det får man väl ta som bra betyg antar jag. Kathleen fick till och med beröm från en av personalen som är vikarie där, då blev jag stolt!
Känns som en stor sten har släppts från mina axlar om jag ska vara ärlig, kan jag jobba och njuta lite av min egentid utan ha dåligt samvete. Does it make sense?!
Imorgon är jag ledig från jobbet så då har jag och Kathleen dagen tillsammans, vad skönt! Blir kanske en sväng till ÖF sen har vi lite ärenden på lite olika ställen. På kvällen blir det föräldramöte, mitt/vårt första föräldramöte. Värst vad vuxen man blev då :)

XOXO

4 kommentarer:

Malin sa...

ja jag ska gå, då ses vi väl ikväll antar jag :) hoppas ni får en mysig ledig dag!

Malin sa...

Jätte gärna! hur är ni lediga framöver? Vi är lediga på onsdag :)

Malin sa...

Vi skulle kunna ses idag med iofs om ni inte har något för er?! :)

Malin sa...

men oj då, lilla stackarn! hoppas hon kryar på sig fort!
Du kan ju lägga till mig på fb om du vill då är det kanske lite lättare att kunna bestämma något, man kikar kanske in där oftare än på bloggen :)