tisdag 30 oktober 2012

Samma visa om igen

Åååå jag blir så frustrerad om jag ska vara ärlig, jag söker och söker nya lägenheter. Är ute och kollar lägenhetsbyten, lägger ut annonser om att jag vill byta lägenhet. Att bo i Göteborg har sina nackdelar lägenheter blir nästan ALDRIG lediga just för att man byter bort den. Jag försöker hålla modet uppe och vara aktiva men det börjar verkligen tära på hoppet jag har. Men jag får hoppas vidare någon gång, NÅGON gång ska man väl få en större lägenhet så jag slipper ha alla leksaker i vardagsrummet, så vi slipper trängas. Men men some day just keep on smiling!
Nä nu blir det sängen är döds trött och det var inte bara jag som var det, lilla fjunet hoppade i säng redan vid halv 7 tiden. Imorgon har vi sovmorgon sen ska vi till Öron-näsa-hals på återkoll efter Kathleen hade öroninflammation sedan blir det förskola och jobb för mig. Och sedan är vi lediga hela torsdagen vad ska vi göra då? Få fundera ut något riktigt mysigt :)

XOXO

Inga kommentarer: