lördag 29 september 2012

Underbart höstväder

Fick bli en promenad och givetvis svängen förbi lekplatsen, höstvädret var underbart idag. Solen lyste och det var inte för kallt, så vi passade på att leka med löven i den uttömda fontänen på torget. Efter ett tag blev dock fingrarna lite kalla och då gick vi hemåt, ja måndagen närmar sig med stormsteg. Fast när jag kom och tänka på det ska jag inte jobba överdrivet mycket så jag vet inte varför jag ojar mig, kanske för klockan kommer ringa 5:15 på måndag.
Nu blir det till att njuta lite av lördagskvällen innan allvaret och en annan fas i vårt liv börjar.

XOXO


2 kommentarer:

malin sa...

Det var så lite så :) sen är det tydligen så att dom kan bli lite fula i färgen eller nått men då finns det en speciell spray sin man kan spraya på så återgår dom till sin vanliga färg...
Det kommer att gå bra på måndag, du kommer att komma in i det så fort att det inte kommet att kännas som att du har varit hemma ;)

Malin sa...

Hur har det gått och börjar jobba, hur känns det? :) ska du också på föräldra möte imorgon? Många frågor på en gång ;)