onsdag 26 september 2012

Stövlar och kängor

Har hittat så mycket fint (behövligt) till Kathleen, har riktigt fyndat! Så nu har min lilla tulla allt för höst och vinter, ja utom rejäla vinter kängor men det avvaktar vi med beroende på hur hennes fötter växer och om det verkligen kommer behövas. 
Av en slump ramlade jag över ett par röda fodrade Tretorn stövlar på Coop av alla ställen och dom hade ett mycket bra pris! Igår tog vi även en sväng förbi Johanssons och där hade dom även kampanj på Ecco och jag tycker att när det har varit riktigt kallt ute har Kathleen varit så kall om både händer och fötter. Så nu ska hon förhoppningsvis inte frysa :) 
Det är viktigt vad barn har för skor på sig, inte att det är märkes grejer men att det är BRA grejer tyvärr så får du oftast det du betalar för om man inte gör fynd ;)
Sen tycker jag att ytterkläder är viktigt speciellt när det gäller vinterkläder och regnkläder, barn ska kunna leka och plaska utan att frysa.
Så nu är det CHECK, CHECK, CHECK på listan som jag gjorde för ett litet tag sedan.

XOXO

2 kommentarer:

Malin sa...

Japp, vi fick hämta hem henne från dagis igår vid ett tiden, då hade hon feber...hon har sovit gott inatt och idag verkar hon vara feber fri.... Än så länge! Så trött på detta nu så idag får jag och J pussla så vi slipper vabba...
Hon får ju aldrig en chans att komma in i dagis livet om man säger så, vill bara att sålt ska flyta på nu...
Ja ja det kommer väl!
Va fina dom tretorn var! Va kosta dom på coop? Fast man inte tror det så kan man hitta små guld korn där, vi köpte ett par pax skor till Vilja där för halva priset... Hur bra som helst! :)

Malin sa...

Jag är verkligen så nöjd med min Hunter och dom är väl värda sina pengar!!! Jag har 36-37, snarare 37 efter graviditeten och jag fick ett par 37 och dom sitter som smäck! Men jag skulle fortfarande kunna få plats med ett par tjockare strumpor så satsa på den storleken du har skulle jag säga.
Jag hoppas på att det blir en mild vinter så jag kan använda mina stövlar hela vintern och bara köpa till ett par sånna där snygga hunter strumpor som finns =)